09:30

höstkort,


Usch vad jag är uppe tidigt! Och jag har varit uppe i ca en och en halv timme. Men men, jag har i alla fall börjat att göra lite nytta, jag tvättar kläder.

Idag blir det att sitta i sektariat kl. 13:00 på våran match mot Ockelbo :( OOOOOH! Jag vill spela! Men är man sjuk så är man. Hoppas att jag kan börja träna så fort som möjligt. Jag måste påminna mig själv om att ringa Mats vid halv 12 och höra om han ska med. I så fall åker jag ner med honom. Annars måste jag gå. Vet inte om jag orkar cykla. Sen är det ju bättre att gå. Då blir man inte lika svettig xD

Men men, nu ska jag kolla runt lite, sen ska jag vänta på att tvätten blir klar så jag får hänga upp den och sedan hoppa in i duschen. Och jag hoppas verkligen att mina tjejer hade trevligt igår hos Lotta, jag önskar jag kunde varit med :( <3

Aja, nu ska jag göra nytta igen. Adjö! /K.


Postat av: Natalie

Sv: Aw tack så mycket!

2009-10-10 @ 14:50:14
URL: http://nataya.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0