20:03 - Nu sjunga Guds änglar!

Hej hej. Vet att jag inte skrivit på ett tag, men jag har helt enkelt inte haft tid. JÄTTEMYCKET skolarbete just nu och med kören. Usch fy och blä. Allt kommer på en gång.

Har väl inte så mycket att säga om dagen. Vi slutade 13:25, hade ett litet möte om projektarbetegrejset efter det. Jag gick en stund på stan, sen drog jag till Musikskolan och träffade Karin där. Fick lite tips och choaching. Bra bra, mycket bra!

Efter det var det 2h kvar tills jag skulle på kören. Så jag gick till mormor och morfar och störde dem i siestan. Men vi hade trevligt och jag blev bjuden på fika; kaffe, lussebullar, pepparkakor och mandarin. Mysigt värre.

Kören gick väl sådär idag. Det gick inte dåligt, men inte heller bra. Men vi satte ju i alla fall Nu sjunga Guds änglar PRECIS som Karin ville ha den! Med den klangen och allt. Hon var så chockad och hade gåshud. Haha, usch ja. Men jag blir lite arg på mig själv för att jag inte tagit tag i att plugga texter >.<

Nu ska jag gå och läsa lite FeB och luciatexter. Adjö! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0