14:00 - tisdag

Idag när jag kommer hem måste jag skynda mig som fan, (vilket just nu påminner mig om att jag ska skicka sms till Anders, min tränare!) för jag kommer hem ca 16:20, och då ska jag hinna äta något, byta om och ta det lite lugna inna jag ska på träningen som börjar 17:30. JOBBIGT.

Anywho, idag har det väl varit som alla andra tisdagar(bortsett från förra veckan då det var lov), bara setat bort tiden nu på hålen. Har i alla fall umgåtts med PG<3, och jag har fått lite av det jag ville gjort, d.v.s lägga över lucialåtarna på USB så jag kan träna på dem idag efter träningen. Det är prio 1 just nu, sen om jag får tid ska jag läsa igenom sammanfattningarna på Rk:n. Btw, jag är äntligen klar med det pappret! Gjorde klart det på lektionen idag.

På fredag ska jag se Paranormal Activity :D Längtar som fan. Och på lördag är det fest. Ska se om jag kanske kan ta mig en springtur innan på lördag, eller så tar jag det på söndag. Som en liten reningskur efter festen. Vi får la se vad jag hittar på.

Btw så har jag skjuts till träningen nu. Fick nyss sms av Anders (:
  /K.




Aku di luar. benar-benar.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0