12:30 - Sööndag.

Jag hatar datorer och allt som har med datorer och göra. GÅ OCH DÖ!

Idag ska jag väl ut och springa, känns som om det behövs. Synd bara att det är så tråkigt att springa själv.
Men jag har i alla fall skrivit klart Rk:n och läst lite italienska glosor. Ska väl läsa texterna en gång och läsa lite i FeB. Och läsa lite lucialåtar. Ska ju kunna 8st till onsdag.

Så jävla arg atm. Vill ut och göra av med mig ilska! Vet dock inte hur. Och jag hoppas för ALLT I VÄRLDEN att inget har försvunnit ifrån hårddisken. Jävla datorer och hårddiskar och skit. AAAAAAAAAAAAAAH! /K.


Postat av: Sofia Kvarnström

Skulle inte du gå till Avesta Data och höra om dom kunde fixa det? Fast det kanske blir någon annan dag, eller?

2009-11-02 @ 21:42:01
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0