blubb blubb blubb

Haaaaaaaaallooo! Här är jag! Blev du glad nu när jag skriver igen? Haha, nej nej. Naturligtvis inte! *blink blink*
Jag har skrivit Nationellt Prov i MaB idag. Det gick bättre än jag trodde att det skulle göra! Haha, kan ju hoppas på ett G i alla fall. Mer kan jag trots allt inte begära med tanke på hur mycket jag skrev på del 2.
Igår när jag skulle plugga våldgästade Emmy mig och det gick ju som det gick. Jag öppnade boken och kollade lite på kapitel 2, sen stängde jag den och vi återgick till våra intressanta ämnen. Vi fikade och Emmy blev hög på polska godisar. Dock hann jag inte se det för hon blev hög när hon kom hem. Attans!
Imorgon har jag också Nationellt Prov, men i MaA del 1. Jag hoppas att jag inte har glömt bort allting. Men jag ska nog räkna lite på pappret som vi fick av Pär idag. Vi ska göra det i aulan med ES08. Höhö.
Imorgon har vi också skoljoggen, jippi! För det är ju så roligt! -.-'  Jerker kom med förslaget att alla som kommer före honom i mål imorgon ska få en glass. Haha, jag tänker i alla fall inte springa. Jag har kör efter skolan, och vill inte komma dit svettig. Och jag vill inte ha glassen, man blir bara fetARE av glass (Ja, jag vet att jag åt godis i skolan idag, men Emmy åt mest!).
Nu ska jag återgå till att terrorisera "min man" som Emmy kallar homom. Önska mig lycka till på provet imorgon! Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0