earth hour

Min dag börjar 11:19 när jag klev upp ur sängen. Det var skönt att få sova länge. Och dagen har hittils bara innehållit tv-tittande och tvättande. Men jag har legat och kollat på Rent hus och Du blir vad du äter. Man får ju en liten skamkänsla när man bara ligger där och latar sig kan jag ju säga!
Dagen kommer nog bara bestå av tvättande, kanske slänger in lite läxor också. Måste bli klar med Iliaden och Odysséen, måste göra de 31 uppgifterna vi fick av Godhe på Nk:n, måste plugga lite Italienska så Per-Fredrik inte blir ledsen eftersom jag tog ut en sovmorgon igår och jag måste nu plugga lite MaB också. Det är jättetråkigt att hamna efter på mattelektionerna när Pär bara går igenom nytt hela tiden. Baah.
Känner mig väl lite bättre än igår med tanke på mitt första inlägg. Jag hoppas att det går bra för min Victor, han gör Högskoleprovet idag. Jag håller tummarna för dig!
Jag antar att tvättmaskinen än klar nu, så det är bara att hänga upp den och ladda i en ny. Sen kanske det blir 1h i solariet! Jag måste nog också ta mig i kragen och skriva en CV. Kanske sticker över till min Emelieemelie så hon får hjälpa mig. Vi får se. Kvällen kommer nog bli ganska tråkig, för det är då jag tar tummen ur stjärthålet och börjar med mina läxor.
Idol 2009 närmar sig. uttagningarna i Göteborg är idag. Uttagningarna i Gävle nästa lördag. Ska jag åka dit med Malin, Clara och Veronica? Äsch, det får vi se då. Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0