Roma

Denna varma dag har spenderats med min andra halva, Emelie Charlotta Lorentsson. Det var tänkt att vi skulle bada och sola hela dagen, men det blev inte så. Det tog ett ganska bra tag innan vi kom ut i poolen. Jag vet inte hur länge vi bara satt nersjunkna i våra äckliga skinnsoffor och kollade på The Ellen DeGeneres Show. Vid ungefär 13:30 kom vi ut. Vi låg där i våran 30ºC varma pool till ca 14:45. Efter det gick vi och la oss och sov en sväng. Vid klockan 18:00 gick vi hem till Emelie och sen gick vi Roma och åt kycklingsallad. Guuuud va gott det vaaaaaar! Nu sitter jag här hos mor min och kollar på Two and a half men och bloggar. Kvällen kommer nog att spenderas hemma, ugglandes på Hell's Kitchen-finalen och att äta mina Marabouchokladkakor på 200g var. Höhööhöhiihihihihhaahhahahhehhehehheheuhuhuhuuhhuhåhåhååhåhåhåhähä
hähähäähähähohoohohohohoho, gud va fet jag kommer bli! Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0