halla'

Hallå. Denna underbart blåsiga och molniga dag började med att inte alls vilja gå upp ur sängen. Jag vaknade till och hörde hur alarmklockan tjöt och ville bara försvinna. Jag stängde av den och pressade mig upp ur sängen. Tog bokstavligen de första kläderna jag hittade och började göra mig iordning för dagen.

Jag och Julia handlade blomster till Bosse idag, som för övrigt hade namnsdag också. Han blev jätteglad, och vi fick sluta ca 1h för tidigt. Det var najs. Jag fick också reda på att jag blev godkänd på provet jag gjorde igår i matte b. Tummen upp för mig! Det tycker vi om. Jag kommer även på VG på italienskan. Det är najs.

Eftermiddagen har spenderats hemma i mitt kalla hus. På vägen hem drog jag till Willys och köpte Ben & Jerry's chokladglass med browniebitar i. Mumma. Jag åt upp hela burken själv. Din tjocke fan. Men imorgon blir det broarna runt innan dagen kan starta. Måste fan börja träna nu om man inte ska vara dålig när sommarträningarna börjar.
Jag slumrade även till vid 18:45 och sov till 19:45 då jag vaknade av ett sms. Det var otroligt skönt och jag ville bara fortsätta sova. Jag skulle behövt den extra sömnen. Jag har blivit så lat på sistone. Måste bättra mig, kan inte fortsätta såhär.

Nu ska jag försöka få tag på min Victor och se om han vill ut på promenad en sväng. Eller om det kanske blir så att man går och sover snart. Vi får se. Jag kanske sätter mig och tecknar lite ute eller något. Jag fick ju block i födelsedagspresent. I och för sig skulle jag kunna lägga över alla bilder ifrån Göteborg och börja ladda upp de på bilddagboken. Och alla andra i laget skulle kasta sig på mig som gamar och vilja ha bilderna. Haha, lätt värt. Jag måste ladda kameran också. Ska nog ha med mig den imorgon när jag och mor åker till Krylbo och firar Magnus. Och snart är det ju avslutning i Åvestadalskolan. Måste dit och träffa alla gamla lärare. Och min lilla pluttkusin går ju ut 9an! :')

Jaja, vi får se vad jag hittar på. Btw, jag har blivit besatt av Skillet. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0