döööööööööö!

Hallow. Jag är här igen. Jag har hunnit till Göteborg, spelat massa basket och stressat sönder med alla prov som lärarna har slängt in i sista sekunden. Baah!
I Göteborg var det trevligt i alla fall. Vi gjorde vårat bästa, även fast vi kunde gjort mer. Kom till kvartsfinal i B-slutspel! Men men, jag kommer i alla fall dö under sommaren. Vi går upp till div. 2 med damerna nästa termin och då måste vi bli biffiga och ha bra kondis. HAHA. Jag kommer döööööööööö.

De senaste två veckorna har jag bara velat dö. Jag gjorde prov på kapitel 4 idag, MaB. Jag kan inte göra mer än hoppas på ett G på det provet. Jag fick IG på sannolikhetsprovet, 2 GGR. Och ska göra omprov på tisdag, igen. Jag fick IG på MaB nationella. Blir att göra om NP i höst när resten av klassen läser det. Blä. Jag har VG i svenska, och ordklassprovet gick faktiskt oväntat bra. Jag trodde att det skulle vara svårt, men det var inte det. Eller så var det bara lätt att få poäng. Jag har VG i idrott och hälsa A. Fast Thord ville att jag skulle göra MVG på nästa teoretiska uppgift, för han ville gärna sätta MVG på mig. Jag har VG på Nk:n. Jag hade fått MVG om jag inte hade fått så dåligt resultat på förra provet. Fick 2,5 poäng över G bara. Aja, man kan inte vara bra på allt. Jag hoppas på ett VG på italienskan också. Jag tycker att Per-Fredrik ska sätta det på mig. Jag har varit engagerad under lektionerna, gjort läxorna, fått ganska bra på proven.
Vi ska för övrigt köpa blommor och blad till Bosse, Maria och Olle innan vi slutar. Det är väl jag och Julia som har hand om det. Och eftersom vi fick reda på idag att Bosse inte kommer någon gång nästa vecka, måste vi köpa blommor till honom imorgon. Vi ska köpa blommor till Olle och Maria på måndag. Få se om vi hinner ge de till Maria.

Nu ska jag nog kolla fejjan, dricka upp mitt kaffe, stänga av tv:n och gå och sova en stund. Mums va skönt!
Jag hoppas att jag klarar att överleva till skolavslutningen.

Btw, jag är bjuden på fest imorgon. (: Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0