coooling down

Hej hopp. Just nu är klockan 22:27, och det har börjat svalnat i luften. Det är sköööööööönt ute nu. Jag klagar inte på vädret på dagarna, men jag tar det som det kommer. Jag har bytt layout, va tycks? Kanske lite tråkig, men eftersom jag inte är sådär hajj på att fixa egna layouter så får det blir en standard. Den duger.

Träningen idag var i Krylbo på terrängspåret som "tillhör" Åvestadalskolan. Det var nästan lättare att springa intervaller där, om det inte hade varit för alla flugor, mygg, knott och annat småskit som surrar en i örat! Jag tror att jag blir galen! Och jag har absolut inte en susning om hur många myggbett och knottbett jag har på benen. De är helt sönder med bett och blåmärken!!! Baaah, orka. Jag har på lite Salubrin så är det bra sen. Ser så fult ut dock. Äsch. Det är sommar.


Jag har något roligt att berätta. Roligt för mig i alla fall. PG kom förbi med lite grejjer som jag har haft hos hennes sedan klassfesten, men men. Och jag satt i hängstolen på altanen och ser PG. Säger Hellu och får tillbaka svaret: "Hellu! Men du!! J'vla brun du har blivit då! Gör du inget annat än steker?!" Hon mumlar sedan någonting som jag fick ihop som 'neger'. Haha. Jag tänkte liksom, nej? Jag har typ inte blivit så brun. Men sen när hon hade åkt gick jag och kollade i badrummet. Faaaaaaaan va brun jag är. Hihi. Jag ärver mitt pigment av min älskade morfar. MWAHAHAHAHA! Jag avslutar med detta och kommer med en uppdatering imorgon. Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0