basket

Hoppsan sa. Jag sitter här på den obekväma pallen, men ingen hållning i ryggen och våndas för träningsvärken jag har fått. Framsida lår, vadmuskler och nedre ryggen. Wooooosh! Aj aj aj säger jag bara. Och det kommer ju inte bli bättre av intervallträningen ikväll. Jag vill inte...!!!! Men jag måste för att bli bättre. Har ju sit-ups, armhävningar och fotledsövningarna kvar också. Fundert på om jag ska göra dem på baksidan i solen.

Dagen blir fin, bara för att solen är framme. Emmy kanske vill träffas och hitta på något. Det skulle bara trevligt värre.
PG skulle ju iväg till Storsjön och bada med Jenjen. Hoppas att det är riktigt kallt i vattnet. Höhö. Nej gud, så får jag inte tänka. Usch. Hahah.

Imorgon ska jag och Erika ut och springa. Hoppas att träningsvärken har försvunnit till dess. Jag ska ju även ner till stallet i Grytnäs och vara med PG när hon tar hand om Lillen. Hoppas att jag kanske får rida lite också (a) Hihi, det gick ju bra förra gången iaf. Bara för att jag inte är van!

Men men, nu ska jag kolla om tvättmaskinen är klar, så ska jag hänga kläder (: Och nu har jag för första gången tvättat tröjorna ifrån Polen som bara kräver 30ºC. Hoppas för allt i världen att de inte har blivit förstörda eller liknande. Ha de bäst, Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0