31 dec 11:04

Idag är det Nyårsafton. Kul? Ja, för er som ska på fest. Det närmaste fest jag kommer komma är att sitta med Emelie och Patricia innan de drar till krogen och jag drar till mamma och Mats. Hm.. Mindre kul.

Träffade gänget härom kvällen. Carro har kommit hem ifrån Thailand, ÄNTLIGEN! Skönt att hon är hemma. Men hon tycker inte alls att hon är brun.. Hon ser bara ut som en pepparkaka och vi ser ut som lik om vi står bredvid varandra. BLÄ. Jag vill också. Jag var väl hyggligt brun i somras, och i sommar ska jag vara lite brunare!

Fick även veta igår att mamma och Mats funderar på att åka till Ullared med hudvagnen i sommar. Och de bjöd med mig! Fan va nice det skulle vara! Men såklart får de fixa så att jag inte jobbar när vi åker i sånna fall. Men det får vi väl se senare. Om det kommer bli så ska jag nog ta med mig Emelie, om hon inte har något bättre för sig.

Men men, nu ska jag fixa med lite bilder och ha alla på ett USB-minne, och inte på TRE stycken.. Kanske slänger upp någon bild här snart. Funderar på att ta med mig kameran i fickan lite oftare. För när man oftast är ute och går så hittar man fina moments och då har man ingen kamera. Det suger. Men nu ska jag skynda mig så jag hinner klart innan mamma hämtar mig. Vi ska röja stan idag ;)

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0