21:28 - 21 december 2009

Hallöj.
Idag har det varit en trög dag i skolan. På italienskan skulle vi få tungvrickare av Peffe och det var ju vääääääääääääligt roligt.. NOT. Usch. Sen hade vi skattjakt med SP-programmet. Asroligt! Alla sprang runt som galningar och letade efter dessa saker som stod på listan. Fy fan va kul det var :D

Efter det slutade vi, så jag gick ner på stan och hittade present till mor och AC. Sen bestämde jag mig för att gå till mormor och morfar och fika. Blev bjuden på fika och mat. Har för första gången smakat lutfisk. De flesta tycker att det är äckligt, men jag tyckte att det mest smakade äggvita. Vet inte varför, men det gjorde det. Haha ;)

Sen kom jag hem vid 15:30 och då slog jag in paketen jag hade, sen begav jag mig till Jysk, Ö&B och farmor och farfar. På Jysk hittade jag en sjal och en jättefin present som skulle passat mor. Men jag köpte bara sjalen. Vidare på Ö&B hittade jag inget speciellt. Var bara ute efter presentpapper eftersom jag nästan gjort slut på allt hemma. Pappa har kanske nå presenter som han vill slå in.
Hos farmor och farfar fick jag mat. Hawaiigryta! ASGOTT :D Kom hem vid 19:30. Sen dess har jag hunnit med att duscha, fixat lite och varit en gammal gumma och lyssnat som en jävel på RADIO. Rix FM, för jag får inte in Mix Megapol. HAHA :D

Aja, imorgon är det sista dagen i skolan. Fattar inte varför vi måste gå till tisdag när t.ex. Hedemora och Leksand fick sluta i fredags :S Men men, då blir det nog att gå hem till mor en stund och visa henne klänningarna som jag gärna vill ha i julklapp. Tänkte lägga ut dem nu. Så...

God Jul och God Fortsättning :)







Fina? :)      /K.


Postat av: Pernilla

Det var den blå jag diggade! Snyggsnygg! :D:P

2010-01-13 @ 20:41:51
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0