21:05 - Dagen för dagen före julafton.

Idag har jag varit i skolan för sista gången i år. Sååå sköööööööönt!
Julshowen med lärarna var helt okej, förutom Måns naken-scen :S INTE ALLS VACKERT!
Den kunde jag varit utan. I övrigt så har jag inte gjort mycket. Var hos mor en stund nu på kvällen. Vi beställde alla tre klänningarna och de kommer på posten v.53 :) HAPPIFACE!

Annars har jag suttit och lyssnat på radio, idag igen. Men imorgon ska jag försöka övertala pappa om att vi ska ta ner granen i alla fall(den ligger tyvärr på vinden) och jag ska försöka att bygga mig ett pepparkakshus! Hur det ska gå till vet jag inte riktigt, men försöka ska jag. Lotus kommer vara här också. Mysigt :) Tror att jag ska ut och knäppa lite bilder om jag orkar. Få se om jag hittar några bra platser och något värt att knäppa på. Ska väl julstäda lite också. Det behövs verkligen. Kan ju tvätta det mesta i alla fall.. Och dammsuga på mitt rum. Och dittan och dattan.. Vi får se hur jag gör.

Nu ska jag se över alla andras bloggar och mysa lite i mörkret innan pappa kommer hem.

Grattis Amanda Lidström 18år idag!

Adjö. /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0