Lan

Hej hopp. Igår när jag kom hem till Erika gjorde vi hallonpaj, MUMS! och sedan gick vi ut och umgicks med lan-gänget. Trevligt trevligt. :) Gick väl och la oss vid 02:30. Vaknade vid 10 igen. Kan ju säga att jag var rätt trött när jag kom hem. Men men, jag sov från halv 3 till 5 igen så nu har jag väl tagit igen lite sömn. Jag hade tänkt att ta vara på dagen genom att städa, men så har det inte blivit. Jag kommer antagligen börja städa vid 20:00 eller så... Men nu tänkte jag lägga in bilder på hårddisken, och sedan över på bdb och eventuellt facebook. Vi får se, men jag har ju fler hundra festbilder ifrån sommarlovet som måste över. Och badbilder. Men men, vi tar en sak i taget. När de börjar att laddas upp så kanske man hinner med att städa lite grann iaf :) Tänkte ju göra min far glad genom att städa lite. Hoppas att han blir glad i alla fall. Men han är nog i alla fall nykter när han kommer hem, för han måste ju köra bilen ifrån Gränna. Anywho, det återstår att se. Nu blir det mer musik och att lägga över bilder. ¡Adiós!

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0