Back to school!

Jaha, idag ska man tillbaka till helvetet. Det ska blir lite skönt att få träffa alla kompisar och komma tillbaka in i rutinerna igen(så jag slipper göra som jag har gjort hela sommarlovet: stirrat in i väggen). Men det ska bli mindre kul med alla läxor och prov som väntar! Usch. Och med tanke på hur schemat ser ut för SP08EK så ser det inte roligt ut. BLÄSCH! Orkar inte. Jag tycker inte om skolan. Den är tråkig och förnedrande. Tillbaka till allting nu iaf. Fast lite postitivt är ju att vi börjar 12:00 idag, det gillar vi! Sen går vi ju bara 1h också typ. Nice.

Inomhusträningarna börjar idag! Inte liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite man längtar heller?! Fan va kul det ska bli. Vi har ny fart, och nytt seénde på saker. Det ska bli så kul! Sen ska vi ju spela i divisio 2 ;) (*skryyyyyyyyyyyyyyt*)

Men nu ska jag gå och göra mig iordning lite. Jag tvättar en maskin kläder och ska väl platta mitt hår idag tror jag :P eller om jag blöter det så lockarna kommer fram. BAAH, jag vet inte :S Men det lutar åt rakt. ^^ Adjö!

/K.

  Karlbo IK Basket <3


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0