Andra dagen.

Jag har bara gått andra dagen i skolan, och jag är skoltrött. Sköööööööööönt. Kommer kännas asbra i typ mitten av terminen (Y) DÅ kommer jag ju verkligen vara skoltrött. Vi har typ jag vet inte hur mycket att göra nu på ekonomiavdelningen. Jag har typ ingen aning om hur jag ska hinna med att träffa alla vänner :( Jag lovar att jag kommer vara mer utstött, jag kommer aldrig hinna med något annat än att plugga. APA! Men jag har ju i alla fall överskåp i G-korridoren och i klassrummet! DET är nice :D

Men nu ska jag väl gå och plugga lite företagsekonomi (Fe A), så jag hinner klart tills imon när vi ska gå igenom andra kapitlet! Skynda skynda skynda! Det bästa med att köra såhär fort är att vi antagligen kommer få ett mycket slappt schema i 3an. Och DET VILL MAN HA! Men men, jag hoppas att jag kan plugga utan textboken. Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0