somewhere over the rainbow

090405. Igår fyllde min vän Martin Ranerfors 17år, grattis på dig. Hoppas du hade en bra födelsedag.
Igår pluggade jag och Beatrice matematik kurs b. Det sög eftersom vi kom igenom 3 tal på 3h.
Igår var det idol-audition i Gävle och jag ångrar grymt mycket att jag inte tog mig dit. Malin kom vidare och ska vara med i tv i alla fall tror jag. Det är ju coolt, och jag önskar dig all lycka Malin. Kom ihåg mig när du blir kändis bara! Haha... Men men, jag sitter här, nästan dränkt i läxor. Jag har i alla fall gjort lite historia idag och jag har börjat på italienskan. Italienskan var för övrigt väldigt lätt. I och för sig så är det ju repetition av kapitel 1-3, men ändå. Jag måste plugga svenska också eftersom jag har prov på Iliaden och Odysséen och Antiken 2. Baah, jag fattar typ ingenting av texterna för att de är skrivna på gammal grekiska. Blä.

Men nu ska vi väl hålla modet uppe. Jag längtar till onsdag nästa vecka, eftersom vi får påsklov efter den dagen. Och på söndagen 19/4 kommer Martyna, min polska utbytesstudent. Hoppas att hon trivs i Avesta.

Nu ska jag väl pysa iväg och hitta på något annat. Hoppas att det finns något att göra bara.
Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0