skärtorsdag

Mn vänner, vi har samlats här idag... Nej då! Bara skojjar! Hihi. Jag sitter här, hos min mor. Jag tittar på Vänner och väntar på svar från Erika. Det har tidigare idag blivit oklart om vi åker till Gävle på måndag. Hm... Och vi som ville åka. Aja, idag har det varit en vääääääääääääldigt slapp dag. Jag och Lotus har legat i soffan hela dagen och bara kollat på tv och film. Jag har också underhållit Erika under hennes bilfärder till Hedeviken. Nu tycker jag att vi tar några dagens.
Dagens film: Save the last dance.
Dagens sång: I will always love you - Whitney Houston
Dagens ord: Asbra.
Dagens mening: Jag är inge bra på att ordbajsa.
Dagens mat: Majsschnitzel med pommes.
Dagens godis: Lakrits/Hallon-döskallar.
Dagens vän: Lotus.
Dagens grej: tv-fjärren.

Nu ska jag återgå till det jag gör bäst. Att surfa runt på ingenting, ligga i soffan och feta och smsa med Erika.
Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0