10 dagar

Nu har det gått en vecka sedan jag skrev något. Detta är bara för att min polska vän, Martyna har varit hos mig och jag har inte haft tid att sitta vid datorn. Det har varit väldigt trevligt att ha henne här och veckan har varit seg och tröttsam, men väldigt rolig.
Min stukning har fortfarande inte gett sig, det är synd. Vill börja träna snart. Dessutom har min allergi slagit ut och det hatar jag. Så jävla jobbigt när det rinner i näsan hela tiden och man har medicin som man tror ska hjälpa.
Idag har jag gjort min läxa i italienska och läst i fjärde twilightboken, så länge vi båda andas. Jag satt i ca sju timmar igår och läste ut tredje boken, ljudet av ditt hjärta. Mycket bra böcker.
Sommarvädret har kommit. Det tycker vi om. Mwahahah.
10 dagar tills jag fyller 17 år. Min mor har lovat mig en digitalkamera. Och jag har ingen aning hur det är mellan oss och vad vi ska göra. Vi måste ta tag i det här.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0